Scrisoare catre ingeri

ange

   La fel ca mine,stiu si ei ca voi sunteti salvatorii nostrii.Voi,ingeri cu aripi de foc.Ne-ati daruit speranta si ne-ati deschis gura prea uscata pana acum pentru a mai putea vorbi.Era uscata de coruptie,rautate,furt si neliniste.Dar nu ne mai pasa,ne resemnasem.Cu capul in jos paseam prin fata lor ca niste animale demne de tot ce ni se intampla.Eram in mocirla si renuntasem sa ne ridicam de acolo de jos.Sau uitasem sa o facem.Nu aveam timp si pentru asta.

   Nu stiu daca va mai dor aripile,dar mi-as dori sa fiti bine.Sa nu doara nimic.Sa zambiti pentru ca ati ajuns in Rai si acolo nimeni nu va mai poate atinge.Cred ca se aude bine acolo.Muzica.Ca nu auziti galagia de aici.Stiu ca uneori mai luati o pauza si va rugati pentru sufletele celor care au scapat din Iad.Da.Inca se aud strigatele lor de ajutor.Noi inca suntem bine.Voi ne-ati aratat ca inca mai avem voce.Ca putem striga tinandu-ne de maini,ca putem forma un zid si ca suntem multi si puternici.

   Imi cer iertare ca mai sunt atat de multi printre noi care dorm.Imi pare rau ca sacrificiul vostru a fost de atat de multe ori transformat intr-o lupta politica.Imi pare rau ca nu am putut face mai mult.Imi pare rau ca nu am fost acolo sa va scoatem din Iad mai repede.Va cerem iertare ca ati avut atat de putin timp pentru toate planurile voastre mari.Vreau sa cred ca acolo orice devine realitate.Poate noi,vom invata sa luptam pentru ceea ce ne dorim si meritam,nu sa plecam capul si sa facem doi pasi inapoi.Va cerem iertare ca nu v-am oprit la timp.

   Calatoria voastra abia a inceput.Am auzit ca este frumos sa zbori.Iar inimile voastre sunt ca diamantele pure,perfecte.S-au vindecat si sunt libere.Fara defecte,zgarieturi.Doar iubire.Si stiu ca iubirea vindeca.Aici a inceput sa se simta magia pe care voi ati reusit sa o raspanditi.Acum avem speranta.Si sper ca si iubire.Pentru noi,pentru cei de langa noi,pentru toti.Si mai ales pentru voi.

   Este prea liniste acum.Noi va iubim.

         #Colectiv 2015

Lasă un răspuns

