Vreau sa am Cerul meu

 

de82768c962d11df04d12e0cef543771

   As vrea sa am un Cer.Un Cer al meu.Sau macar o bucatica din el.Sa imi pot picta visele si sa imi culeg dorintele.Sa iasa soarele atunci cand simt ca in jurul meu sunt prea multi nori.Sau poate, sa ploua atunci cand imi las gandurile sa o ia razna.Vreau sa fie norii mei si soarele meu si sa ii pictez asa cum simt.Si chiar daca nu am talent la desen,poate ca altcineva va veni sub bucatica mea si imi va privi dorintele,temerile,visele si le va intelege.

   Sub bucatica mea de Cer as fi eu.Fara cei gata pregatiti sa sara la orice greseala sau defect.Mie imi plac defectele.As sta asa,dezbracata.As arata ce sunt,cum sunt.Mi-as arata fricile si momentele de slabiciune.Mi-as arata partile vulnerabile si ceea ce ma face sa fiu mai putin buna.As lasa la vedere regretele si as picta un soare mai mare,in speranta ca ii va incalzi si pe cei a caror inima este mai rece.As darui cateva raze de soare si acelor prieteni sau oameni care au incercat sa ma murdareasca putin cu noroi,dar nu au reusit.As arata ce imi place si as ierta toti oamenii care au fugit,care s-au speriat,care s-au apropiat si apoi indepartat.As primi sub Cerul meu pe toti cei care vor sa ma vada cu totul.Da.As vrea sa fiu asa.Dezbracata.Dezbracata de tot.Pana la capat.

   „-Stii,tati..eu as vrea sa iti spun ceva”

   „-Spune-mi.”

   „-Mi-as dori sa fiu o zana.Ca sa pot vedea viitorul.”

   „-De ce ai vrea sa vezi viitorul?”

   „-Pai asa as stii cand o sa fiu bucuroasa si m-as bucura inainte sa aflu.

Lasă un răspuns

