M-am intors la iubire..

   669d5ef7aca72e40b8d317b14ade4bbdImi pare rau de toate situatiile in care am facut compromisuri.De perioadele in care mi-am lasat bucatele din suflet pe jos,crezand ca la un moment dat aceste compromisuri vor lipi sufletul meu si il vor face si puternic.Mi-as fi dorit sa pot astepta.Sa am rabdare.Atunci nu stiam ca doar asta imi va putea darui ceea ce am nevoie.Acum pot schimba ceva,dar in deciziile din viitorul meu.Ii mai pot ruga pe cei care inca pot sa schimbe ceva,sa nu isi rupa aripile in zborul lor spre inaltime.Sa astepte.Sa astepte sa le creasca aripile pentru a putea atinge cele mai inalte culmi.Sa aiba rabdare.Pentru ca dragostea vine cu adevarat la cei care au timp si puterea sa o astepte.Pentru ca norocul vine la cei care au curajul sa spuna „nu”.Pentru ca puterea vine de la cei care au curajul sa lupte si sa continue.Atunci isi vor descoperi acele limite pe care credeau ca nici macar nu pot visa sa le aiba.Pentru ca ceea ce ai nevoie nu vine atunci cand iti doresti.Pentru ca..nu este nevoie sa traiesti o viata mintita crezand ca ceva mai bun de atat nu poti obtine.Pentru ca..uneori tu esti mai mult decat lasi sa se vada si nici macar nu stii asta.

   Vin toate deciziile peste noi si de multe ori nu suntem pregatiti sa o luam pe cea mai corecta.Aceste decizii ne maturizeaza dar ne si schimba destinul.Iubiri.Iubiri esuate.Pierdute.Apoi privim catre catre alte destine si ni le dorim.Pentru ca ele par mai norocoase.Mai frumoase.Iubirile altora au mai multa stralucire si inteles.

  De ce lasam in urma povesti menite sa ne urmareasca mult timp sau poate pentru totdeauna?De ce lumea noastra nu este de ajuns si preferam sa lasam lumea altcuiva sa invadeze ceea ce suntem noi?

   Trebuie sa marturisesc ca nu stiu inca sa vindec.Pentru ca trebuie sa invat asta pe mine,apoi imi va fi din ce in ce mai usor sa suflu praful din trupul celor care vor sa imi dezvaluie macar putin din lumea lor.

   Am crezut in iubire.M-am dus inspre iubirea adevarata alergand si am crezut ca a mea este reala si perfecta.Apoi au urmat dezamagirile.Si am renuntat sa cred.Dar nu pentru mult timp.Pentru ca,cu siguranta este singurul lucru in care mai credem cu toti.Si asta ne leaga.M-am intors la iubire.Dar acum cu sufletul mai deschis desi putin murdar.O invit sa patrunda de cate ori ma intalneste si nu ma mai sperii.

   Cu ochii,inima,trupul,zambetul pline de iubire,te rog sa crezi in ea.Desi inima ta e plina de rani,dezamagiri,iubiri esuate si amintiri urate..nu inceta sa o imparti si cu altcineva.Pentru ca cineva,undeva are nevoie de tine.

Lasă un răspuns

