Scrisoare catre Mos Craciun

                                                                             

a7822e8efdce37b62f79ecfbfbd053f3

                                                                                     Dragă Moș Crăciun,

   Vreau să știi că îmi este dor de tine.Se pare că uneori îmi place ca oamenii să se lase așteptați.Dar..tu nu ești un om nu?Mi s-a spus că ești magic.Și știu că foarte rar oamenii sunt așa.Poate doar în filme,atunci când avem ocazia să vedem un film care să ne transmită emoții și nu niște “păpuși” care încearcă să spele mizeria din spatele sticlei.Știu că odată cu apariția ta,va ninge.Ador să ningă.Chiar dacă e frig și fulgii sunt atât de reci încât nici nu apuc să îi văd când se topesc în mâna mea mică.Iubesc zăpada rece care încălzește sufletele aproape tuturor oamenilor.Mai sunt câțiva rătăciți, cu sufletul prea gol și înghețat ca să se poată schimba ceva atât de repede,pentru că iarna e aproape.Tu mai ai puțin și ajungi.Eu mai am bradul.Așteaptă prăfuit într-un colț,cu beculețele cele vechi pline de urmele oamenilor care au păsit prin viața mea.

   Ar trebui să cer ceva și anul ăsta.Nu ai observat că oamenior le place să ceară?Fără să dea nimic în schimb.Te înțeleg.Și mie îmi place sentimentul care mă curpinde după ce fac ceva pentru o persoana care nu poate face nimic pentru mine.Se spune că oamenii sensibili fac asta.

   Aș avea nevoie de ceva.Vreau fericire Moșule.O ai pe undeva prin sacul tău greu?Ar trebui să fie cea mai ușoară.Vreau un zâmbet,mare.Să țină până atunci când vei reveni..pentru că Moșule,anul ăsta mi-ai furat toate zâmbetele.Te iert.Sper că le-ai dăruit cui a avut mai mare nevoie de ele.Dar acum aș avea și eu nevoie de unul.Pot să îl împart cu cineva.Ți-am spus că nu îmi place să țin pentru mine.Aș mai vrea speranță.Mi-aș dori să strângi lacrimile tuturor oamenilor și să le transformi în zăpadă.Să ningă mult anul ăsta Moșule.Noi avem nevoie de asta.Avem nevoie de magie.

   Nu îmi place să cer.Mai ții minte câte emoții avem când te-am văzut pentru prima oară?Îmi ieșea inima din piept,dar așteptam cuminte cu capul în jos păpusă pe care mi-o dorisem tot anul.Nici măcar nu am spus că o vreau,dar tu ai stiut de fiecare dată.Îmi pare rău că nu am putut spune poezia pe care o pregătisem în fiecare seară,dar nu îmi mai puteam mișca nici mânuțele sau piciorușele.Nu puteam nici să te privesc.Dar m-ai iertat,mi-ai dăruit păpușa și ți-am dat un pupic fără ca măcar să mă uit.Îmi pare rău.Știu că ai uitat de atunci.Tu ești bun.Iar acum mi-e dor de tine.Am nevoie de puțin magie..

   Toată lumea vrea ceva.Toată lumea îți cere ceva.Dar…Tu ce îți dorești Moșule?

Lasă un răspuns

