Feel the rain

0bbf3c536ed968a7be8fa69315951ec7

   Iubesc ploaia.Mirosul ei.Sensibilitatea și puterea pe care le are.Libertatea pe care o dăruiește.Iubesc poveștile pe care mi le transmite și vântul care mă inundă cu respirațiile tuturor oamenilor din Univers.Iubesc iluzia că măcar pentru o clipă,ploaia ne leagă.

   Îmi place să visez.Încerc să o fac mai rar,dar deocamdată celulele mele nu mă ascultă.Se zvârcolesc în tot corpul până aduc la suprafață încă un vis ascuns pe undeva pe acolo.Vreau să cred că sunt o femeie cu suflet de copil.Și uneori mă pierd pe mine,nu vreau să știu ce sunt sau cine sunt.Alerg prin toate gândurile și mă caut.De multe ori renunț.Poate voi afla mai târziu ce sunt eu cu adevărat.Sau poate altcineva mă va învăța cum să mă găsesc atunci când va veni momentul.

   Acum doar aștept.Și ascult ploaia cum se îndreaptă grăbită către sufletul meu.

Un gând despre „Feel the rain

Lasă un răspuns

