Raiul nu e departe

    largffeAm rău de înălțime,dar după ce treci prin moarte,nimic nu îți mai provoacă frică.Sunt sus,pe un nor,iau o pauză de la lumea de jos.Îmi place aici.Am coborât din iad și parcă am urcat mai sus.Nu îmi este frică.E curat,pur,liniște.Lipsești tu.Te-am căutat peste tot,dar nu ți-ai făcut apariția.Știu că îțî place să mă faci să tremur de frică,dar de data asta este prea mult.M-ai făcut să îmi pierd mințile,dar mereu te lași așteptat.Aș fi vrut să vezi asta,să vii aici cu mine.Mereu ai promis că noi doi vom fi mereu împreună.Acum sunt singură.Mi-am luat un timp în care să îmi golesc mintea,să îmi setez prioritățile și să aleg cu ce amintiri vreau să trăiesc.E frumos..și pentru prima dată nu mi-e frică.

   Experiența e singura care te poate face să te schimbi cu adevărat.Trebuie să treci cu intensitate maximă prin altceva și să simți cum fiecare celulă din corp este înlocuită.Atunci devi cine ești.E momentul în care te cunoști pe tine.Și eu m-am căutat o lungă perioadă de timp și m-am rătăcit de atât de multe ori încât credeam că nu o să mai găsesc drumul spre mine.Dar acum sunt aici,sus.Și pentru prima dată sunt eu,fără tine.Cred că de ceva vreme este așa,dar acum mi-am dat seama cât este de adevărat.Scot fiecare gând și încerc să îl vindec.Unele sunt pe moarte,parcă își dau ultima suflare,iar altele așteaptă.Mă așteaptă,luptând să rămână în viață.Și am promis că voi face orice este posibil să trăiască.Le-am mai spus că și eu am trecut prin iad,dar l-am depășit.După ,totul devine mai simplu. 

   Îmi place să rămân cu speranța că vei apărea cândva.Dar aici,nimic nu mă mai atinge sau rănește,așa că ia-ți timpul necesar pentru a te hotărî că vrei să trăieșți viața asta cu mine,sau cel puțin o parte din ea.Eu aștept,dar nu prea mult timp.Ți-am aruncat clepsidra..vei învăța singur ce să faci.Acum am suflete de salvat.

Lasă un răspuns

